Tworząc serwis Po Przecinku, staraliśmy się by dodawanie treści było jak najwygodniejsze. Aby ułatwić korzystanie z dostępnych narzędzi, przygotowaliśmy krótką instrukcję.

1. Zaloguj się

Aby zaproponować nowy artykuł musisz być zalogowany. Jeśli nie masz jeszcze swojego konta, zarejestruj się najpierw. Odpowiednie opcje znajdziesz w górnej części strony:
[zaloguj]

2. Kliknij "Dodaj artykuł"


Odpowiednią opcję znajdziesz po prawej stronie, w bloku "Moje konto". Wybierz z niego przycisk "Dodaj artykuł"

3. Wybierz rodzaj artykułu, w zależności czy dodajesz recenzję książki, filmu czy też inną treść.

4. Dodaj treść artykułu
Dodając treść masz do dyspozycji kilka pól, poniżej przedstawiamy ich opisy:

Tytuł
To pole to pełen tytuł artykułu. 

Wstęp
W tym polu możesz wprowadzić tekst, który będzie się wyświetlał na początku artykułu, tuż po jego tytule i Twoich danych. Pod wstępem pojawi się główne zdjęcie ilustrujące artykuł. Jeśli zrezygnujesz z tego pola, całość artykułu zostanie wyświetlona pod zdjęciem.

Pełna treść artykułu
To pole, to miejsce na pełny tekst artykułu. Masz możliwość edycji z wykorzystaniem prostych narzędzi, a także wstawienia do artykułu ramki, w której wyświetli się np. cytat.

Ilustracje
Dodaj zdjęcia lub grafiki ilustrujące artykuł. Mogą to być pliki w formatach: .png, .gif, .jpg, .jpeg, nie przekraczających 1024x768 px i nie większe niż 3 MB. Koniecznie wypełnij pole “tytuł” podając autora zdjęcia, np.: fot. Jan Kowalski - Wschód słońca. Pamiętaj, że musisz mieć prawo do publikowania ilustracji lub grafik. Jeżeli nie są Twoją własnością musisz uzyskać zgodę autora, albo skorzystać z nich na jasno określonych prawach do wolnego wykorzystania.

Źródła
Niezwykle ważne pole, w którym informujesz redakcję o źródłach każdego ze zdjęć i grafik, które dołączasz do swojego artykułu. Informacja ta nie będzie wyświetlana publicznie.

Uwagi
Jeśli chcesz, przekaż redakcji swoje uwagi dotyczące artykułu. Te informacje nie będą publikowane.

Stan artykułu|
Zdecyduj czy artykuł jest wersją roboczą czy jest gotowy do publikacji. Wersja robocza oznacza, że nie skończyłeś jeszcze pracy nad artykułem i chcesz do niej wrócić. Status "gotowy do publikacji" to informacja dla redakcji, że możemy opublikować artykuł

5. Zapisz zmiany
Gdy artykuł będzie oznaczony jako "gotowy do publikacji", zostanie on zweryfikowany przez redakcję. Pamiętaj, że redakcja ma prawo do korekty tekstu przed publikacją. Możemy też skontaktować się z Tobą gdybyśmy mieli jakieś wątpliwości.

6. Zobacz artykuł w gazecie "Po przecinku"
Artykuły zaakceptowane przez redakcję będą publikowane na stronie. Teraz będziesz widział go nie tylko Ty, ale każdy czytelnik. Możesz też przesyłać artykuł znajomym, udostępniąc na Facebooku, Google+ czy Twitterze. Pamiętaj, by zaglądać co jakiś czas i sprawdzać, czy ktoś nie dodał nowych komentarzy - może będziesz chciał na nie odpowiedzieć.